Hej medlemmar I dag fick vi ett personligt brev från Sörmlands vatten angående ytor för uppställning av de nya sopkärlen. Om ni inte redan har fått ett sådant brev så kommer ni att få. Ni kan bortse från brevet. Som… Fortsätt läsa →
Det senaste vattenprovet från nya pumphuset (Kvarnsjöbadet) indikerade förekomst av koliforma bakterier (E-coli). Vattnet ska därför inte drickas tills vidare då E-coli kan orsaka diarré, kräkningar och allmänt dåligt mående.Fastigheter som får sitt vatten från det nya pumphuset och som… Fortsätt läsa →
Hej! Glöm inte att vattnet i hela området kommer att vara avstängt mellan 07.00 och 18.00 nu på onsdag och torsdag (6 och 7 maj), på grund av reparationer av pumphuset. Se till att ha med er/fylla på vatten om… Fortsätt läsa →
© 2026 Strömshammar — Drivs med WordPress
Tema av Anders Noren — Upp ↑